Μπορείτε να δείτε τις δραστηριότητες που αναρτώνται / μεταφράζονται στη διεθνή κοινότητα από εδώ: http://csedweek.org/learn2
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι αξιολογούν, επιλέγουν και σας προτείνουν:
Α. Δραστηριότητες ΧΑΜΗΛΟΥ βαθμού δυσκολίας
- Ο Λαβύρινθος – Γράψε το πρώτο σου πρόγραμμα: http://learn.code.org/hoc/1 [El]
- Παιχνίδι με τυχαίες τιμές (Easy Logo): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Μαθαίνω τον υπολογιστή να ζωγραφίζει (Easy Logo): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Μικρές αλλαγές μεγάλα αποτελέσματα (TurtleArt): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
Β. Δραστηριότητες ΜΕΤΡΙΟΥ βαθμού δυσκολίας
- Προγραμματισμός – Οι εντολές πορείας – Οι γλώσσες : «CSUnplugged-Greek-Sep2010_12_activity (v2)»
- Η τέχνη του κώδικα και ο κώδικας της τέχνης (TurtleArt): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Lego‐like κώδικας και Modularity (BYOB): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης Κάρτας [Khan Academy] Οδηγίες (από το Option επιλέξτε Greek για υπότιτλους στο video)
Γ. Δραστηριότητες ΥΨΗΛΟΥ βαθμού δυσκολίας
- Ταξινόμηση χωρίς πίνακα (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Απόφαση χωρίς δομή επιλογής (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Αποθήκευση δεδομένων χωρίς πίνακες και λίστες (Pascal) Οηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Εισαγωγή στον προγραμματισμό με τη γλώσσα Python Σενάριο – Φύλλο Εργασίας
Δραστηριότητες από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου
- Οι βρώμικες κάλτσες του Αη Βασίλη – Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία
- Το παζλ ανταλλαγής
- Δραστηριότητες προγραμματισμού από το code.org
- Προγραμματισμός σε Scratch
- Προγραμματισμός Arduino με Scratch
- Προγραμματισμός της συσκευής LeapMotion με Scratch
- Προγραμματισμός ρομπότ Mindstorm
Δραστηριότητες που προτείνονται ανά Τάξη – Σχολείο
- Α-Β Δημοτικού
- Γ-Δ Δημοτικού
-
Tο «Τρέξε Μάρκο!» («Run Marco!») δημιούργησε η Ελληνική ομάδα Allcancode. Πρόκειται για ένα παιχνίδι περιπέτειας μέσα από το οποίο τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την τέχνη του προγραμματισμού υπολογιστών.
- Ε-ΣΤ Δημοτικού
- Προγραμματισμός – Οι εντολές πορείας – Οι γλώσσες: : «CSUnplugged-Greek-Sep2010_12_activity (v2)«
- Παιχνίδι με τυχαίες τιμές (Easy Logo): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Μαθαίνω τον υπολογιστή να ζωγραφίζει (Easy Logo): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Lego‐like κώδικας και Modularity (BYOB): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Γυμνάσιο
- Προγραμματισμός – Οι εντολές πορείας – Οι γλώσσες: : «CSUnplugged-Greek-Sep2010_12_activity (v2)»
- Μικρές αλλαγές μεγάλα αποτελέσματα (TurtleArt): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Η τέχνη του κώδικα και ο κώδικας της τέχνης (TurtleArt): Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- ΓΕΛ
-
- Ταξινόμηση χωρίς πίνακα (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Απόφαση χωρίς δομή επιλογής (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Αποθήκευση δεδομένων χωρίς πίνακες και λίστες (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Β ΓΕΛ
- Εισαγωγή στον προγραμματισμό με τη γλώσσα Python Σενάριο – Φύλλο Εργασίας
- ΕΠΑΛ
- Ταξινόμηση χωρίς πίνακα (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Απόφαση χωρίς δομή επιλογής (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Αποθήκευση δεδομένων χωρίς πίνακες και λίστες (Pascal) Οδηγίες – Αρχεία Εργασίας
- Εισαγωγή στον προγραμματισμό με τη γλώσσα Python Σενάριο – Φύλλο Εργασίας
Προτάσεις Ελλήνω Εκπαιδευτικών Πληροφορικής:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/22742382/Koutroulis.rar (Schratch)
https://docs.google.com/file/d/0B1BMH9CNZi5zV0lZMHFnRFZ3a0tjQnZ6b1U3Y2Y1Y214eWQw/edit (LOGO)
http://wp.me/a463Rd-2k (Visual Basic)
http://users.sch.gr/thanassis/claroline/course/index.php?cid=AEPP (Γλώσσας / ΑΕΠΠ)
http://psifiakesergasies.wordpress.com/2013/12/11/code/ (Scratch)
http://scratch.mit.edu/users/dapontes/ (Scratch)
http://goo.gl/zAqZar), (AppInventor)
- RoboMind
- Kodu Game Lab
- Tynker
- http://gamestarmechanic.com/
Ενδεικτικό περιεχόμενο
Στα Ελληνικά
- Ένα βιβλίο για τη δημιουργία παιχνιδιών στο Scratch: http://www.scratchplay.gr/
- Υλικό για το εργαλείο App Inventor: http://codeweek.eu/resources/greece/AppInventor_NXT.pdf
- Βιβλίο και υλικό για τη δημιουργία παιχνιδιών με το MS Kodu: http://www.koduplay.gr/
- Υλικό για ανάπτυξη εφαρμογών σε τεχνολογίες του web: http://www.test4u.eu/el/codeweek
- Η Ώρα του Κώδικα (Hour of Code): http://learn.code.org/hoc/1
- Flappy Code (φτιάξτε το δικό σας Flappy Bird από την αρχή): http://learn.code.org/flappy/1
- Play Lab: http://learn.code.org/s/playlab/stage/1/puzzle/1
- RoboMind (κατευθύνετε ένα ρομπότ στο στόχο του): https://www.robomindacademy.com/go/robomind/home
- LightBot (δωρεάν εφαρμογή για συσκευές Android και iOS): http://light-bot.com/hocflash.html
- Rails for Zombies (μάθετε Ruby on Rails με τα zombies να σας κυνηγούν!): http://railsforzombies.org/
- TryRuby (η πρώτη επαφή με τη Ruby μέσα από τον browser): http://tryruby.org/levels/1/challenges/0
- RubyWarrior (προγραμματίστε έναν …ιππότη καθώς επιτίθεται στους δράκους): https://www.bloc.io/ruby-warrior/#/
Στα Αγγλικά
- Flappy Code (φτιάξτε το δικό σας Flappy Bird από την αρχή): http://learn.code.org/flappy/1
- Play Lab: http://learn.code.org/s/playlab/stage/1/puzzle/1
- RoboMind (κατευθύνετε ένα ρομπότ στο στόχο του): https://www.robomindacademy.com/go/robomind/home
- LightBot (δωρεάν εφαρμογή για συσκευές Android και iOS): http://light-bot.com/hocflash.html
- Rails for Zombies (μάθετε Ruby on Rails με τα zombies να σας κυνηγούν!): http://railsforzombies.org/
- TryRuby (η πρώτη επαφή με τη Ruby μέσα από τον browser): http://tryruby.org/levels/1/challenges/0
- RubyWarrior (προγραμματίστε έναν …ιππότη καθώς επιτίθεται στους δράκους): https://www.bloc.io/ruby-warrior/#/
Παράθεμα: Η “ώρα του κώδικα” : επιστολή προς του γονείς/ ενημέρωση 1η | Ars Longa Vita Brevis
Παράθεμα: Η “ώρα του κώδικα” : επιστολή προς του γονείς/ ενημέρωση 2η | Ars Longa Vita Brevis
Παράθεμα: Δραστηριότητες προγραμματισμού | εξ αποστάσεως...