Πρόσκληση για συμμετοχή – βοήθεια στη δράση

Αγαπητοί συνάδελφοι ξεκινήσαμε αυτό το blog στο  WordPress.com  (Διαχειριστής ο συνάδελφος κ. Αθανίτης Α.) για να συντονίσουμε και να κοινοποιήσουμε τη δράση μας στην Ελλάδα για την “Ωρα Κώδικα”.

  • Περιμένουμε ιδέες για τον τίτλο της πρωτοβουλίας αυτής αλλά και προτάσεις για δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν σε μία (1) διδακτική ώρα σεΔημοτικό – Γυμνάσιο – ΓΕΛ – ΕΠΑΛ, αλλά και Παν/μια ή από οποιονδήποτε (π.χ. γονέα/κηδεμόνα) πολίτη θα το επιθυμούσε για να γνωρίσει την έννοια της αλγοριθμικής σκέψης και του προγραμματισμού Η/Υ.

Για να συμμετάσχετε στην Ώρα Κώδικα ακολουθήστε τις οδηγίες σε αυτή τη σελίδα: Συμμετοχή στην Ώρα Κώδικα. Στη σελίδα αυτή μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες και να συμπληρώσετε την φόρμα συμμετοχής.

Για οδηγίες σχετικά με το πως μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή και να οργανώσετε την ώρα κώδικα στο σχολείο σας μπορείτε να δείτε τη σχετική σελίδα προετοιμασίας στην οποία υπάρχουν και βίντεο τα οποία παρουσιάζουν τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να οργανωθεί η σχετική δραστηριότητα. Επίσης υπάρχουν και δείγματα από αφίσες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, καθώς και σχετικά φυλλάδια και πρότυπα e-mail για ενημέρωση γονέων και λοιπών ενδιαφερόμενων.

Όταν οι μαθητές ολοκληρώσουν μία δραστηριότητα μπορούν να δώσουν το Ονοματεπώνυμο και το mail τους για να παραλάβουν μία βεβαίωση (Certification):

5 thoughts on “Πρόσκληση για συμμετοχή – βοήθεια στη δράση

  1. Ένα ταξίδι μιας ώρας με αφετηρία την τάξη και προορισμό την Επιστήμη της Πληροφορικής

  2. Για την Εβδομάδα Πληροφορικής, μια προτεινόμενη δραστηριότητα για την Γ’ Λυκείου, επικεντρωμένη στην ΑΕΠΠ, το μάθημα του οποίου η απομάκρυνση από την Τεχνολογική Κατεύθυνση αποτελεί την μεγαλύτερη ανοησία από καταβολής εκπαιδευτικού συστήματος.
    http://users.sch.gr/thanassis/claroline/course/index.php?cid=AEPP
    Περιλαμβάνει τα θέματα Πανελληνίων από το 2000 έως το 2013.

    • Για την εβδομάδα πληροφορικής εκτός των δραστηριοτήτων με τα angry birds που υπάρχουν στην code.org, ετοιμάσαμε ένα παιχνίδι στο οποίο θα συμμετάσχουν οι Δ, Ε’ και Στ’ τάξεις του δημοτικού σχολείου Λητής Θεσσαλονίκης. Στο παιχνίδι που θα διεξαχθεί σε μορφή διαγωνισμού που θα αναδείξει τρεις ομάδες νικήτριες (μία από κάθε τάξη) οι μαθητές θα πρέπει να δίνουν τις σωστές εντολές σε ένα μαθητή- ρομποτ που θα κρατάει ένα σκοινί ώστε να σχηματίσει τα σχήματα που θα υποδεικνύονται κάθε φορά από τον καθηγητή. Στο δάπεδο θα είναι σχηματισμένος ένας κάναβος περίπου 4μx4μ και μαθητές μικρότερων τάξεων θα κάθονται στα σημεία τομής των γραμμών ώστε να βοηθούν στο δέσιμο του σκοινιού (θα το κρατάνε δηλαδή). Οι ομάδες που θα καταφέρουν να σχηματίσουν τα πιο πολλά σχήματα θα είναι και οι νικήτριες. Έχουν τυπωθεί και πλαστικοποιηθεί απλές εντολές του τύπου «Προχώρα εμπρός», Στρίψε Αριστερά» ¨Στρίψε Δεξιά», «Δέσε το σκοινί» «Αρχή» και «Τέλος» ώστε κάθε ομάδα να μπορεί να σχηματίζει το πρόγραμμά της σε ένα φελοπίνακα… Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του σχολείου ώστε να μπορούν να παρακολουθούν και οι υπόλοιποι μαθητές, καθηγητές και ίσως γονείς που μπορεί να έρθουν… Ελπίζω τα παιδιά να το διασκεδάσουν και να το χαρούν…

Αφήστε απάντηση στον/στην Άννα Πατεράκη Ακύρωση απάντησης